2 Köy, İlçe Olabilmek İçin Referanduma Gitti (2) - Son Dakika
Son Dakika Logo

2 Köy, İlçe Olabilmek İçin Referanduma Gitti (2)

20.05.2012 18:15

Samsun'un Vezirköprü İlçesi'nde, ilçe olabilmek için referanduma giden köylülerin oy verme işlemi bitti.

2 KÖY, İLÇE OLABİLMEK İÇİN REFERANDUMA GİTTİ (2)

KÖYLÜLER GÖL BELDESİNE BAĞLANMAK VE İLÇE OLMAK İÇİN "EVET" DEDİ

Samsun'un Vezirköprü İlçesi'nde, ilçe olabilmek için referanduma giden köylülerin oy verme işlemi bitti. Ardından sandıklar açıldı. 543 seçmenin bulunduğu Sırbaşmak Köyü'nden 300 kişi oy kullandı. Yapılan sayıma göre 232 kişi 'Evet', 68 kişi de 'Hayır' oyu verdi. Habibfakı Köyü'nden de 940 seçmenden 609'u oy kullandı. Buna göre 535 kişi 'Evet', 74 kişi de 'Hayır' oyu verdi.

Köylüler çıkan sonucun hayırlı olmasını dilediklerini belirterek, "İlçe olmak için evet oyu verdik. Şimdi İçişleri Bakanlığının vereceği kararı bekleyeceği" dedi. - Samsun/ Vezirköprü

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel 2 Köy, İlçe Olabilmek İçin Referanduma Gitti (2) - Son Dakika


Advertisement