2 KÖY, İLÇE OLABİLMEK İÇİN REFERANDUMA GİTTİ (2)
KÖYLÜLER GÖL BELDESİNE BAĞLANMAK VE İLÇE OLMAK İÇİN "EVET" DEDİ
Samsun'un Vezirköprü İlçesi'nde, ilçe olabilmek için referanduma giden köylülerin oy verme işlemi bitti. Ardından sandıklar açıldı. 543 seçmenin bulunduğu Sırbaşmak Köyü'nden 300 kişi oy kullandı. Yapılan sayıma göre 232 kişi 'Evet', 68 kişi de 'Hayır' oyu verdi. Habibfakı Köyü'nden de 940 seçmenden 609'u oy kullandı. Buna göre 535 kişi 'Evet', 74 kişi de 'Hayır' oyu verdi.
Köylüler çıkan sonucun hayırlı olmasını dilediklerini belirterek, "İlçe olmak için evet oyu verdik. Şimdi İçişleri Bakanlığının vereceği kararı bekleyeceği" dedi. - Samsun/ Vezirköprü
Son Dakika › Güncel › 2 Köy, İlçe Olabilmek İçin Referanduma Gitti (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.