ABD'li doktorlar, 5 organ nakledilen bir hastanın bebek sahibi olduğunu, bu durumun dünyada "ilk" olarak kayda geçtiğini açıkladı.
Miami kentinin Jackson Memorial Hastanesi doktorları, Katar'da yaşayan 19 yaşındaki Fatma el-Ensari'ye kan pıhtılaşması teşhisi konulduğunu, 2007'de hastanelerinde yapılan ameliyatla ona yeni karaciğer, pankreas, mide, ince ve kalın bağırsak nakli yapıldığını bildirdi.
Ensari'nin hamileliği döneminde bazı komplikasyonlar yaşamasına rağmen ameliyattan 5 yıl sonra bir kız çocuğu dünyaya getirdiği ve başka çocuklar da doğurabileceği belirtildi.
Ensari, anneliğin "dünyanın en muhteşem duygusu" olduğunu söyledi.
Muhabir: Doğa Kırmızıoğlu/ AP
Yayıncı: Tarkan Demir - MIAMI
Son Dakika › Güncel › 5 Organ Naklinden Sonra Doğum Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.