Tane Hap İçen Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tane Hap İçen Genç Hastanelik Oldu

Tane Hap İçen Genç Hastanelik Oldu
10.03.2015 12:53

Sakarya’da kız arkadaşının psikiyatri haplarından 8 tane içen genç hastanelik oldu.

Sakarya'da kız arkadaşının psikiyatri haplarından 8 tane içen genç hastanelik oldu.

Edinilen bilgilere göre, Adapazarı ilçesi Atatürk Bulvarı'nda M.Y.Y. (19) isimli şahıs henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı kız arkadaşının psikiyatri ilaçlarından 8 tane içti. M.Y.Y., o sırada oradan geçmekte olan Iraklılar tarafından, bankta baygın halde bulundu. İlk müdahaleyi yapan Iraklıları gören vatandaşlar, durumu 112 ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen 112 ekipleri tarafından yapılan müdahalenin ardından genç, Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Konuyla ilgili soruşturma başlatıldı. - SAKARYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Tane Hap İçen Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement