– Ankara'daki ABD Büyükelçiliği, dün gece Adana'da gerçekleşen ve 11 öğrencinin hayatını kaybetmesine neden olan feci yangından derin üzüntü duyduklarını belirtti.
Büyükelçilik yayınlanan taziye mesajında, "Hayatını kaybedenlerin ailelerine başsağlığı dileklerimizi sunuyoruz. Başınız Sağolsun." ifade etti. - Ankara
Son Dakika › Güncel › ABD Büyükelçiliğinden Başsağlığı Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.