Cam Siliciler, ABD'nin En Büyük Binasında Mahsur Kaldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cam Siliciler, ABD'nin En Büyük Binasında Mahsur Kaldı

Cam Siliciler, ABD\'nin En Büyük Binasında Mahsur Kaldı
12.11.2014 22:12  Güncelleme: 22:35

New York kentindeki 'World Trade Center 1' çalışanı olan 2 cam silici, iskelenin halatının kopması sonucu askıda kaldı.

ABD'nin en yüksek binası Dünya Ticaret Merkezi-1'de pencereleri temizleyen 2 görevli iskelenin bir halatının kopması nedeniyle 68. kat hizasında mahsur kaldı.

New York'tun Aşağı Manhattan bölgesinde bulunan DTM binasındaki 2 cam silici, kullandıkları iskeledeki halatlardan birini kopması sonucunda 68. katta askıda kaldı. 358.4 metre yüksekliğindeki ABD'nin en yüksek binasında öğlen 12: 45 sırasında meydana gelen olayda kurtarma çalışmaları devam ediyor.

11 Eylül 2001'de terör saldırısı sonucu yıkılan "İkiz Kuleler" olarak bilinen Dünya Ticaret Merkezi'nin  bulunduğu alana yapılan  Dünya Ticaret Merkezi 1, İkiz Kuleler'in yıkımından 13 yıl sonra geçen hafta tamamen hizmete açılmıştı. - New York

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cam Siliciler, ABD'nin En Büyük Binasında Mahsur Kaldı - Son Dakika


Advertisement