Bursa'nın Gemlik ilçesinde hırsızlar, havalanması için pencereyi açık bırakan adamın dükkanını soydu.
Edinilen bilgiye göre, Balıklı Mahallesi üzerinde işyeri bulunan E.E, dükkanını kapatırken doğalgaz kokusu hissedince havalanması için üst camlardan birini açık bıraktı. Sabah işyerine geldiğinde dolap, çekmece ve yazar kasadaki toplam 170 liranın olmadığını gören E.E. durumu polise bildirdi. Ekipler, olayla alakalı soruşturma başlattı. - BURSA
Son Dakika › Güncel › Açık Bırakılan Cam Hırsızları Davet Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.