İl Milli Eğitim Müdürü Hatem Dursun, "4006 TÜBİTAK Bilim Fuarları" kapsamında 21 okulun sergi açacağını belirtti.
Dursun, yaptığı açıklamada, fuarların, 5-12 sınıfındaki öğrencilerini kapsadığını söyledi.
Eğlenerek öğrenmeyi amaçladıklarını belirten Dursun, "Öğrenciler eğitim öğretim programı çerçevesinde belirledikleri konular üzerine araştırma yaparak, araştırmalarının sonuçlarını sergileyebilecekler. Bu yıl 21 okulumuz desteklendi. Sergi açacak tüm okullar 5 bin lira aldı." diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Ağrı'da 21 Okul Tübitak Fuarı Açacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.