Aksaray'da 2 köy yarından itibaren karantinaya alınacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aksaray'da 2 köy yarından itibaren karantinaya alınacak

Aksaray\'da 2 köy yarından itibaren karantinaya alınacak
16.03.2021 15:15  Güncelleme: 15:23

Aksaray'da merkeze bağlı Sevinçli ve Gözlükuyu köylerinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında yarın karantina başlatılacak.

Aksaray'da merkeze bağlı Sevinçli ve Gözlükuyu köylerinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında yarın karantina başlatılacak.

İl Hıfzıssıhha Kurulundan yapılan yazılı açıklamada, Vali Hamza Aydoğdu başkanlığında olağanüstü toplanıldığı bildirildi.

Açıklamada, toplantıda, Sevinçli ve Gözlükuyu köylerinde yarın saat 08.00'den 22 Mart Pazartesi günü 08.00'e kadar giriş çıkışların yasaklanmasına ve 5 gün sokağa çıkma yasağı getirilmesine karar verildiği belirtildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Aksaray'da 2 köy yarından itibaren karantinaya alınacak - Son Dakika


Advertisement