AKSARAY SICAKTAN BUNALAN TAMİRCİ, ARAÇ FANIYLA SERİNLEDİ - Son Dakika
Son Dakika Logo

AKSARAY SICAKTAN BUNALAN TAMİRCİ, ARAÇ FANIYLA SERİNLEDİ

31.05.2019 19:08

AKSARAY'da sıcaktan bulanan otomobil tamircisi Uğur Ulu, tamir sırasında araç fanıyla serinlemeye çalıştı.

AKSARAY'da sıcaktan bulanan otomobil tamircisi Uğur Ulu, tamir sırasında araç fanıyla serinlemeye çalıştı.

Kentte hava sıcaklığının 30 dereceyi bulması, özellikle açık havada çalışanları etkilemeye başladı. Sanayi sitesinde otomobil tamir eden Uğur Ulu, iş yerinin önünde bunaltıcı sıcak altında çalışırken eski araç fanıyla da serinlemeye çalışıyor. Orucun da etkisiyle sıcaklığın daha fazla hissedildiğini söyleyen Ulu, Biz de böyle bir çözüm bulduk. Elimizde bulunan yedek fanı aracın aküsüne bağlayarak çalıştırıp, serinlemeye çalışıyoruz dedi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel AKSARAY SICAKTAN BUNALAN TAMİRCİ, ARAÇ FANIYLA SERİNLEDİ - Son Dakika


Advertisement