Başköylü Kadınlar, Su İçin Oturma Eylemi Yapıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başköylü Kadınlar, Su İçin Oturma Eylemi Yapıyor

Başköylü Kadınlar, Su İçin Oturma Eylemi Yapıyor
17.02.2014 20:01  Güncelleme: 09:25

Kadınlar, 6 saat süren eylemlerine Vali'den gelen yanıtı duyunca son verdi.

Görüşmeden çıkan sonucu Heykel Valilik binası önünde oturarak bekleyen kadınlar, 6 saat süren eylemlerine Vali'den gelen yanıtı duyunca son verdi. Başköy Dernek Başkanı Yaşar Bayram, Vali Karaloğlu'nun yarın sabah itibari ile mermer ocağını inceletip mühürleyeceğine söz verdiğini açıkladı. Bayram, Başköylü kadınların içme suyunu ve Bursa'nın su havzasını kurtardığını söyleyerek, "Bursa susuz kalmayacak" dedi.

Köy kadınları adına konuşan Sabira Acar, kadınların azminin, çabasının suyu kurtardığını belirtti. Başköylüler daha sonra polislerin yolu kesmesi ile geldikleri otobüs ve minibüslere binerek evlerine döndü.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Başköylü Kadınlar, Su İçin Oturma Eylemi Yapıyor - Son Dakika


Advertisement