Belediye Başkanı Cahan, Yeni Yıla Polis Merkezinde Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Belediye Başkanı Cahan, Yeni Yıla Polis Merkezinde Girdi

01.01.2015 02:48

Uşak'ta yılbaşı kutlamaları-Uşak Belediye Başkanı Nurullah Cahan itfaye ve polis merkezini ziyaret etti Uşak Belediye Başkanı Nurullah Cahan, yeni yıla polis merkezinde girdi.

Uşak'ta yılbaşı kutlamaları-Uşak Belediye Başkanı Nurullah Cahan itfaye ve polis merkezini ziyaret etti Uşak Belediye Başkanı Nurullah Cahan, yeni yıla polis merkezinde girdi.Başkan Cahan, yılbaşı gecesi ilk olarak İtfaiye Müdürlüğü'ne gitti. Personelin yeni yılını kutlayan Belediye Başkanı Nurullah Cahan, daha sonra Uşak Emniyet Müdürlüğü Muhabere Şubesi Telsiz Koordinasyon Merkezi'ne geçti. Burada Emniyet Müdürü Ogün Toprak tarafından karşılanan Başkan Cahan, MOBESE ile ilgili bilgi aldı. Kentte huzur ve güvenin sağlanması için emniyet çalışanlarının aralıksız görev yaptığını belirten Başkan Cahan, "Belediye olarak MOBESE sisteminin geliştirilmesi için katkı sağlayacağız" dedi.Yeni yıla polis merkezinde giren Başkan Cahan personelin yeni yılını kutladıktan sonra merkezden ayrıldı.-Yeni yıl huzur ve güven ortamında kutlanıyorUşak Emniyet Müdürü Ogün Toprak ise gazetecilere yaptığı açıklamada, yılbaşı akşamı kentte şu ana kadar her hangi bir olumsuzluk yaşanmadığını belirtirerek "Yaklaşık 500 personelle yılbaşı akşamı görev yapıyoruz. Şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yaşanmadı. Halkın yoğun olduğu eğlence mekanları başta olmak üzere kentin önemli noktalarında ekiplerimiz görev yapıyor. Umarım tüm yıl bu şekilde huzur ve güven içinde sürer. Vatandaşlarımızın yeni yılını kutluyorum" dedi. -

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Belediye Başkanı Cahan, Yeni Yıla Polis Merkezinde Girdi - Son Dakika


Advertisement