Geçtiğimiz günlerde yapılan seçimler sonucunda Yönetim Kurulu Başkanlığına seçilen Yusuf Cengiz ve yeni yönetim kurulu üyelerine hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Belediye Başkanı Edibe Şahin, yeni yönetim başkanı seçilen Yusuf Cengiz ve yönetim üyelerini tebrik etti ve bundan sonraki çalışmalarında başarılar diledi.
Ziyaret için Başkan Edibe Şahin'e teşekkür eden Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Yusuf Cengiz, " Başkanımıza bu anlamlı ziyaretinden dolayı şahsım ve kurumum adına sizleri burada görmekten dolayı büyük mutluluk duydum ve teşekkür ediyorum."dedi.
Son Dakika › Güncel › Belediye Başkanı Şahin, Ticaret ve Sanayi Odasını Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.