Bu Kuzu Kola İçiyor, Çikolata Yiyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bu Kuzu Kola İçiyor, Çikolata Yiyor

Bu Kuzu Kola İçiyor, Çikolata Yiyor
29.06.2013 12:21

Ordulu çiftçi, kola içirdiği kuzusunu çikolata ve üzümle besliyor

EYÜP ELEVÜLÜ - Ordulu çiftçi, kuzusunu kola, çikolata ve üzümle besliyor.

Kumru ilçesine bağlı Kadıncık köyünde yaşayan 51 yaşındaki Hakkı Berli, 1,5 aylık kuzusunu hayvanlar için "sıra dışı" sayılabilecek gıdalarla besliyor.

Üç çocuk babası Berli, AA muhabirine yaptığı açıklamada, insanların beslendiği birçok ürünü hayvanlara da verdiğini ve onların da bunları çok sevdiğini söyledi.

"Aliş" adını verdiği 1,5 aylık kuzuyu çok sevdiğini belirten Berli, "Yaklaşık 20 senedir hayvan besliyorum. İnek, koyun ve kuzu ile ilgilenmeyi seviyorum. 1,5 aylık kuzumuzu yayladan satın almıştım" dedi.

Kuzuyu farklı ürünlerle beslediğini anlatan Berli, şöyle konuştu:

"Daha önceden dana besliyordum ve kola içmek için bahçede arkamdan gelirdi. Kolayı vermediğimde de kızıyordu. Bir günde yaklaşık bir şişe kola içiyordu. Kuzumuzun da kola içip içmediğini denedim. İlk içtiğinde ağzını buruşturdu ama daha sonra içmeye devam etti. Zaman zaman kola içmek istiyor ve biz de kolayı veriyoruz. Kuzumuz çikolata yemeyi de çok seviyor. Meyvelerin birçoğunu yiyor, özellikle de üzüm ve kiraz."

Berli, kola içen kuzu ile dananın zaman zaman yan yana geldiğini kaydetti. - Ordu

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bu Kuzu Kola İçiyor, Çikolata Yiyor - Son Dakika


Advertisement