23 Nisan çocuk bayramını hastanede kutladılar
Bursa'nın İnegöl ilçesinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramında İnegöl Devlet Hastanesinde tedavi altında alan çocuklar, bayramı buruk yaşadılar. İnegöl Kaymakamı Şükrü Görücü, eşi Nurşen Görücü ve Belediye Başkanı Alper Taban, hastanenin çocuk bölümünde tedavi gören çocukları ziyaret ederek hediyelerini verdiler.İnegöl Devlet Hastanesi çocuk bölümünde tedavi gören çocuklar, 23 Nisan Çocuk bayramını buruk kutladılar. Çocukların odalarını tek tek gezerek ziyaret eden protokol, çocuklarla yakından ilgilendi. Hediyeler takdim eden protokol üyeleri, bayramı yaşayamayan çocukların yüzünü bir nebze olsun gülümsetti. Ziyaretin ardından konuşan Belediye Başkanı Alper Taban, Çocuklarımıza çok geçmiş olsun. Bayramlarını burada geçiriyorlar ama yinede bayramlarını kutluyoruz. İnşallah bundan sonraki bayramları farklı yerlerde eğlenerek geçirmelerini temenni ediyorumö dedi. Kaymakam Şükrü Görücü ise, Türkiye Cumhuriyetinin doğduğu bu gün. Atatürk, bunu çocukların doğuşuna benzetmiş. Dünyada tek kutlanan çocuk bayramı. Bu kapsamda çocuklarımızı ziyaret ettik dedi.
Son Dakika › Güncel › Bursa 23 Nisan Çocuk Bayramını Hastanede Kutladılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.