Bursa'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle 11 Öğrenci Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bursa'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle 11 Öğrenci Hastanelik Oldu

Bursa\'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle 11 Öğrenci Hastanelik Oldu
30.11.2016 22:05

Bursa’nın İznik ilçesinde yedikleri gıdadan zehirlendikleri şüphesiyle hastaneye başvuran öğrencilerin sayısı 11’e yükseldi.

Bursa'nın İznik ilçesinde yedikleri gıdadan zehirlendikleri şüphesiyle hastaneye başvuran öğrencilerin sayısı 11'e yükseldi.

Edinilen bilgiye göre, ilkokul okulu 3. ve 4. sınıf öğrencisi 11 çocuk okul sonrası evlerinde akşam saatlerinde rahatsızlandı. Kusma ve ateş görülen öğrenciler, velileri tarafından İznik Devlet Hastanesine getirildi. 11 öğrenci acil serviste müşahede altına alındı. Çocuklar, okul kantininden öğlen sırasında döner ekmek ve tost yediklerini ifade ettiler. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Bursa'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle 11 Öğrenci Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement