Bursa'nın merkez Osmangazi İlçesi'nde, Bilal Oruç'un evinin önüne park ettiği otomobilinin 4 lastiği de çalındı. Osmangazi İlçesi Maksem Mahallesi Gökdereboğazı Sokağı'nda oturan Bilal Oruç, 43 HK 164 plakalı otomobilini dün akşam evinin önüne park etti. İş yerine gitmek için sabah evinden çıkıp aracının yanına gelen Oruç, lastiklerin yerinde olmadığını görünce polise haber verdi. Olay yerine gelen polis ekipleri, otomobilde inceleme yaparak parmak izi aldı. Oruç, "Sabah otomobilinin yanına geldiğinde lastiklerinin yerinde olmadığını görünce şok olduğunu belirterek, Oruç, "Kriko ile aracı kaldırarak jantlarıyla 4 lastiğini sökmüşler. Böyle vicdansızlık olmaz" diye konuştu.
Polis olayla ilgili soruşturmayı sürdürülüyor.
Son Dakika › Güncel › Bursa Park Halindeki Otomobilin 4 Lastiği Çalındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.