Bursaspor genç oyuncularıyla birlikte yeni sezon hazırlıklarının ilk etap çalışmalarını bugün Vakıfköy Orhan Özselek Tesisleri'nde yaptığı çiftkale maçla tamamladı.
Bursaspor Teknik direktörü Hikmet Karaman'ın nezaretinde yapılan çalışma 1,5 saat sürdü. Isınma hareketleriyle başlayan antrenman 40'ar dakikalık 2 devre halinde yapılan çiftkale maçta yeşil takım sahadan 4-1'lik galibiyetle ayrıldı.
Bursaspor, yarın izin yapacak ve Pazartesi günü yapacağı antrenmanla ikinci hafta çalışmalarına başlayacak.
FOTOĞRAF - Bursa/ Merkez
Son Dakika › Güncel › Bursaspor'da Gençler İlk Etap Çalışmalarını Tamamladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.