Viranşehir Emniyet Müdürlüğü tarafından 2 yıl önce 29 ton kaçak akaryakıt ile ele geçirilen çalıntı kamyonet, yasal işlemlerin ardından sahibine teslim edildi.
Kamyonetini almak için Viranşehir Emniyet Müdürlüğüne giden Kilisli Musa Yılmaz, "Çalınan kamyonetimi 2 yıl önce yapılan haberlerde izledim. Hemen Emniyet Müdürlüğünü arayarak aracın bana ait olduğunu söyledim. Kamyonetim 2 yıl önce Tarsus'ta çalınmıştı" dedi.
Emniyet Müdürlüğüne teşekkürlerini ileten Yılmaz, "Viranşehir Emniyeti'ndeki memur arkadaşlarımızın hepsine çok teşekkür ediyorum. Uzun süren işlemlerin ardından kamyonetime kavuşmaktan dolayı büyük mutluluk yaşıyorum" diye konuştu. - ŞANLIURFA
Son Dakika › Güncel › Çalıntı Kamyonet, 2 Yıl Sonra Sahibine Teslim Edildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.