Çalıntı Kamyonet, 2 Yıl Sonra Sahibine Teslim Edildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çalıntı Kamyonet, 2 Yıl Sonra Sahibine Teslim Edildi

Çalıntı Kamyonet, 2 Yıl Sonra Sahibine Teslim Edildi
15.11.2013 12:11

Viranşehir Emniyet Müdürlüğü tarafından 2 yıl önce 29 ton kaçak akaryakıt ile ele geçirilen çalıntı kamyonet, yasal işlemlerin ardından sahibine teslim edildi.
Kamyonetini almak için Viranşehir Emniyet Müdürlüğüne giden Kilisli Musa Yılmaz,...

Viranşehir Emniyet Müdürlüğü tarafından 2 yıl önce 29 ton kaçak akaryakıt ile ele geçirilen çalıntı kamyonet, yasal işlemlerin ardından sahibine teslim edildi.

Kamyonetini almak için Viranşehir Emniyet Müdürlüğüne giden Kilisli Musa Yılmaz, "Çalınan kamyonetimi 2 yıl önce yapılan haberlerde izledim. Hemen Emniyet Müdürlüğünü arayarak aracın bana ait olduğunu söyledim. Kamyonetim 2 yıl önce Tarsus'ta çalınmıştı" dedi.

Emniyet Müdürlüğüne teşekkürlerini ileten Yılmaz, "Viranşehir Emniyeti'ndeki memur arkadaşlarımızın hepsine çok teşekkür ediyorum. Uzun süren işlemlerin ardından kamyonetime kavuşmaktan dolayı büyük mutluluk yaşıyorum" diye konuştu. - ŞANLIURFA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Çalıntı Kamyonet, 2 Yıl Sonra Sahibine Teslim Edildi - Son Dakika


Advertisement