Çelik-İş Sendikası Yönetim Kurulu, "sendikanın geleceği adına görevi genç nesillere bırakma kararı" aldığını açıkladı Çelik-İş Sendikası Yönetim Kurulu, "sendikanın geleceği adına görevi genç nesillere bırakma kararı" aldığını açıkladı.
Çelik-İş Sendikası'ndan yapılan yazılı açıklamada, "Türk sendikal hayatında bir ilki gerçekleştirerek, Çelik-İş Sendikası Genel Yönetim Kurulu olarak 4 yönetici arkadaşımızla beraber bizlere emanet edilen Hak-İş ve Çelik-İş bayrağını, onurlu ve şerefli bir şekilde temsil ettiğimiz makamları, zamanı gelince sendikamızın geleceği adına genç nesillere bırakma kararını almış bulunmaktayız" denildi.
Çelik-İş Sendikası'nın onuru, şahsiyeti, emeğe saygıyı kutsal saydığı ve bu değerlerden asla taviz vermeyeceği vurgulanan açıklamada, şöyle denildi:
"Görevimiz süresince yapamadıklarımız, gücümüzün yetmediği veya ulaşamadığımız şeyler olmuştur. Ancak asla ihanet, makam mevki hırsı, benlik duygusu olmamıştır. Her zaman sendikamızın ve emekçi kardeşlerimizin çıkarları ön planda tutulmuştur. Bünyemize zaman zaman kötü niyetli insanlar sızmış, ancak bünyemiz bunu asla kabul etmemiş, kısa zamanda temizlemesini bilmiştir. Temiz bir mazi bırakarak görevimizden ayrılıyoruz. Bizler bu teşkilatımızla hep gurur duyduk bundan sonra da duymaya devam edeceğiz. Göreve yeni gelecek kardeşlerimizle Hak-İş ve Çelik-İş bayrağını daha yükseklere ulaştırmanın gayreti içerisinde olacağız." - Ankara
Son Dakika › Güncel › Çelik İş Sendikası Yönetim Kurulu, Görevi Bıraktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.