Cep telefonu kullanan motosikletli trafikte tehlike saçtı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cep telefonu kullanan motosikletli trafikte tehlike saçtı

Cep telefonu kullanan motosikletli trafikte tehlike saçtı
01.06.2019 09:41

AVCILAR'da motosiklet kullanırken, aynı zamanda telefonla konuşan sürücüyü görenler şaşırdı.

AVCILAR'da motosiklet kullanırken, aynı zamanda telefonla konuşan sürücüyü görenler şaşırdı. Merkez Mahallesi'ndeki Denizköşkler Caddesi'nde kasksız olarak motosiklet kullanan sürücü, bir ara sol eline aldığı cep telefonunuyla  konuşmaya başladı. Diğer eliyle motosikletin gidonunu tutan sürücü, hem kendi  ve hem de diğer sürücülerin  canını tehlikeye attı.  Konuşmasına bir süre devam eden sürücü, daha sonra gözden kayboldu.

- İstanbul

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Cep telefonu kullanan motosikletli trafikte tehlike saçtı - Son Dakika


Advertisement