Tekirdağ'ın Çerkezköy ilçesinde jandarma ekipleri bayram öncesi karayollarındaki yoğunluk nedeniyle trafik tedbirlerini arttırdı.
Çerkezköy İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı ekipler bayram öncesi trafik yoğunluğu olacağından dolayı, vatandaşların güvenliğini sağlamak ve olası kazaları önlemek amacıyla ilçe girişinde asayiş ve trafik uygulaması başlattı.
Jandarma trafik ekipleri, Çerkezköy-Çorlu üzerinde uygulama ve kontrol yaptı. Uygulamada küçük çocuklara da görev alırken, sürücüler, emniyet kemeri takmaları ve aşırı hız yapmamaları konusunda uyarıldı.
Son Dakika › Güncel › Çerkezköy'de Asayiş Uygulaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.