Çorum'da Mantar Yedikten Sonra Rahatsızlanan Kişi Hastaneye Başvurdu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çorum'da Mantar Yedikten Sonra Rahatsızlanan Kişi Hastaneye Başvurdu

Çorum\'da Mantar Yedikten Sonra Rahatsızlanan Kişi Hastaneye Başvurdu
22.02.2024 14:39

Çorum'un Gülabibey Mahallesi'nde ikamet eden K.B. (49), doğadan topladığı mantarları yedikten sonra rahatsızlandı. Bulantı ve kusma şikayetiyle Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne başvuran kişi, zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı.

Çorum'da mantar yedikten sonra rahatsızlanan kişi hastaneye başvurdu.

Alınan bilgiye göre, Gülabibey Mahallasi Kafkasevleri 14. Sokak'ta ikamet eden K.B. (49) doğadan topladığı mantarlardan yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.

Bulantı ve kusma şikayeti ile Hitit Üniversitesi Erol Olçok eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne başvuran kişi zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Çorum'da Mantar Yedikten Sonra Rahatsızlanan Kişi Hastaneye Başvurdu - Son Dakika


Advertisement