Demirci Milli Eğitim Müdürü Sendikamızı Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Demirci Milli Eğitim Müdürü Sendikamızı Ziyaret Etti

Demirci Milli Eğitim Müdürü Sendikamızı Ziyaret Etti
16.02.2012 16:33  Güncelleme: 16:34

Demirci İlçe Milli Eğitim Müdürü Ebubekir ERMİŞ ve Şube Müdürü İsmail ÇETİNKAYA sendikamıza ziyarette bulundular.

Ziyarette Demirci ile ilgili sorunlar ve sıkıntılar dile getirilip çözüm önerileri üzerinde konuşuldu.

Öğretmen açığının kapatılmasının en önemli sorun olduğunu belirten Milli Eğitim Müdürü, bakanlıkça daha fazla öğretmen gönderilmesi gerektiğini belirtti. Şube Başkanımız Mehmet Emin SOFUOĞLU, daha fazla öğretmen alımı yapılması için gerekli girişimlerde bulunduklarını, maliye ve milli eğitim bakanlıklarıyla bu konuyla ilgili gerekli temasların yapıldığını söyledi.

Sendikal konulara da değinen Şube Başkanımız SOFUOĞLU, Toplu Sözleşme Yasası, kariyer basamakları ile ilgili düzenlemenin acilen yapılması, ek ders ücretlerinin yeniden artırılarak düzenlenmesi, okul yöneticilerinin altı saat derse girme zorunluluğunun kaldırılması, kesintili ve karma olmayan eğitime geçilmesi konularında yapılan çalışmaları anlattı. SOFUOĞLU ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek İlçe Milli Eğitim Müdürü ERMİŞ'e ve Şube Müdürü ÇETİNKAYA'ya teşekkür etti.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Demirci Milli Eğitim Müdürü Sendikamızı Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement