Ptt 1'inci Lig'de zor günler geçiren Denizlispor'da teknik direktör Mehmet Altıparmak, yönetimi ikiye böldü.
Yeşil siyahlılarda Başkan Mustafa Şavluk, Altıparmak ile yola devam edilmesi gerektiğini söylerken bazı yöneticiler de teknik heyette kan değişikliğine gidilmesini savunuyor. Geçen sezon son haftalarda göreve gelerek takımı mucizevi bir şekilde kümede tutan Altıparmak'ın arkasında duran Başkan Şavluk, tecrübeli teknik adamdan formsuz oyuncularla ilgili rapor istedi.
Denizlispor'da bazı futbolculara para cezası kesilip kadro dışı bırakılacakları iddia edilirken, bazı oyunculara tepkisini sürdüren Şavluk, "Öyle bir hava oluştu ki sanki Denizlispor için dünyanın sonu geldi. Sağduyulu olmalıyız. Ligde 2 maç kazanırsın 5 basamak çıkarsın. Geçmişte de çok sıkıntılar yaşadık. Bu günler de geçecek. Yeter ki birlik, beraberliğimizi bozmayalım. Sorun teknik heyette değil. Yaranın farkındayım ve o yaraya merhem süreceğiz. Baktık iyileşmiyor, keser atarız" dedi.
- Denizli
Son Dakika › Güncel › Denizlispor'da Altıparmak Yönetimi İkiye Böldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.