ADIYAMAN'da valilik önünde bilinmeyen nedenle kavga eden iki gruba biber gazıyla müdahale eden polis, 7 kişiyi gözaltına aldı. Olay, öğle saatlerinde Turgut Reis Mahallesi'nde meydana geldi. Atatürk Bulvarı'ndaki valilik önünde karşılaşan iki grup bilinmeyen nedenle tartışmaya başladı. Taraflar arasındaki sözlü tartışma, kısa sürede büyüyerek tekme- tokat kavgaya dönüştü. Çevredekilerin ihbarıyla gelen polislerin uyarılarına rağmen gruptakiler kavga etmeyi sürdürünce, biber gazıyla müdahale edildi. Müdahaleyle sonlandırılan kavgaya karışan 7 kişi, polis tarafından kelepçelenerek gözaltına alındı. Gözaltına alınan şüpheliler, hastanede sağlık kontrolünden geçirildikten sonra emniyete götürüldü.
Görüntü Dökümü
--------------------------------
Olay yeri
Grubun kavga etmesi
Polisin müdahale etmesi
Kavgaya karışanlar yere yatırılması ve gözaltına alınması
Şüpheliler polis araçlarına bindirilmesi
Polisin önlem alması
Genel ve detay görüntüler
( Haber-Kamera: Mahir ALAN-ADIYAMAN-DHA)
GÖRÜNTÜ BOYUTU: 40 MB
Son Dakika › Güncel › Dha Yurt;valilik Önündeki Kavgaya Biber Gazlı Müdahale: 7 Gözaltı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.