Merkez Bankası üzerindeki faiz baskıları ve küresel gelişmelerin etkisiyle rekor üzerine rekor kıran dolar, Şubat ayında yatırımcısına en yüksek getiriyi sağladı. Şubat'ta Borsa, Devlet tahvili ve mevduat yatırımcıları zarar etti.
Dolar, Şubat ayında yurtiçi üretici fiyatları endeksi (Yİ-ÜFE) ile indirgendiğinde yüzde 4.19 ve tüketici fiyatları endeksi (TÜFE) ile indirgendiğinde yüzde 4.70 getiri sağladı. Doları altın ve euro izledi. - İstanbul
Son Dakika › Güncel › Dolar Aylık Yüzde 4.70 Getiri ile Şubat'ta Kazanç Birincisi Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.