Dolar Aylık Yüzde 4.70 Getiri ile Şubat'ta Kazanç Birincisi Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Dolar Aylık Yüzde 4.70 Getiri ile Şubat'ta Kazanç Birincisi Oldu

Dolar Aylık Yüzde 4.70 Getiri ile Şubat\'ta Kazanç Birincisi Oldu
10.03.2015 10:07

Merkez Bankası üzerindeki faiz baskıları ve küresel gelişmelerin etkisiyle rekor üzerine rekor kıran dolar, Şubat ayında yatırımcısına en yüksek getiriyi sağladı.

Merkez Bankası üzerindeki faiz baskıları ve küresel gelişmelerin etkisiyle rekor üzerine rekor kıran dolar, Şubat ayında yatırımcısına en yüksek getiriyi sağladı. Şubat'ta Borsa, Devlet tahvili ve mevduat yatırımcıları zarar etti.

Dolar, Şubat ayında yurtiçi üretici fiyatları endeksi (Yİ-ÜFE) ile indirgendiğinde yüzde 4.19 ve tüketici fiyatları endeksi (TÜFE) ile indirgendiğinde yüzde 4.70 getiri sağladı. Doları altın ve euro izledi. - İstanbul

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Dolar Aylık Yüzde 4.70 Getiri ile Şubat'ta Kazanç Birincisi Oldu - Son Dakika


Advertisement