Ellerinde Dinamit Patlayan 2 Balıkçı Yaralandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ellerinde Dinamit Patlayan 2 Balıkçı Yaralandı

Ellerinde Dinamit Patlayan 2 Balıkçı Yaralandı
22.09.2012 12:08

Siirt'te Botan Çayı'nda dinamitle balık avlayan 2 kişi, ellerindeki dinamitlerin patlaması sonucu yaralandı.

Siirt'te Botan Çayı'nda dinamitle balık avlayan 2 kişi, ellerindeki dinamitlerin patlaması sonucu yaralandı.

Alınan bilgilere göre, Siirt- Eruh karayolu kenarından geçen Botan Çayı kenarına dinamitle balık avlamaya giden B.K. (32) ve Y.A'nın (42) kullandığı dinamit ellerinde patladı. Olayda Y.A'nın eli, B.K'nın da parmakları koptu. Yaralılar Siirt Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken, sivil savunma ekipleri kopan parmak ve elin bulunması için gece arama çalışması başlattı. - SİİRT

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Ellerinde Dinamit Patlayan 2 Balıkçı Yaralandı - Son Dakika


Advertisement