Siirt'te Botan Çayı'nda dinamitle balık avlayan 2 kişi, ellerindeki dinamitlerin patlaması sonucu yaralandı.
Alınan bilgilere göre, Siirt- Eruh karayolu kenarından geçen Botan Çayı kenarına dinamitle balık avlamaya giden B.K. (32) ve Y.A'nın (42) kullandığı dinamit ellerinde patladı. Olayda Y.A'nın eli, B.K'nın da parmakları koptu. Yaralılar Siirt Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken, sivil savunma ekipleri kopan parmak ve elin bulunması için gece arama çalışması başlattı. - SİİRT
Son Dakika › Güncel › Ellerinde Dinamit Patlayan 2 Balıkçı Yaralandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.