Bir Selçuklu mimarisi eseri olan,ülkemizde kök boyama sanatı ile işlenmiş iki örnekten biri olan Camii yeni restore edilmiş olup,belde ibadete açık bulunmaktadır.Bir çok misafir ilk defa gördüğü Silahtar Ömer Paşa Cami'ne hayran kaldı ve bol,bol fotoğraf çektirdiler.
Camii gezisinin ardından misafirler Boğazkesen mevkiine hareket ettiler.
Her iki geziden de memnun kalan Erbaa'lılar kendilerine bu imkânı sağlayan Erbaa Belediye Başkanı Ahmet Yenihan'a teşekkür ettiler.
Son Dakika › Güncel › Erbaa'lılar Tarihi Camiyi Gezdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.