Eskil Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri çöp konteynerlerini dezenfekte etti.
Kurban Bayramı sonrası çöp konteynerlerinde oluşan kötü koku ve atıkların giderilmesi için yıkama ve dezenfekte çalışmalarına başlandı.
Vatandaşlar için daha sağlıklı ve temiz bir ortam oluşturmak amacıyla çöp konteyner yıkama aracıyla yıkama çalışmalarını sürdürdüklerini belirten ekipler, koronavirüs tedbirleri kapsamında dezenfekte işlemlerinin devam edeceğini ifade etti.
Son Dakika › Güncel › Eskil'de çöp konteynerleri yıkanıp dezenfekte ediliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.