Eskişehirspor Başkanı Sinan Özeçoğlu, 22 Kasım'da olağanüstü kongreye gideceklerini söyledi. Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında konuşan Başkan Özeçoğlu, 22 Kasım 2017 Çarşamba günü olağanüstü kongreye gitme kararı aldıklarını söyledi.
(İHA)
Son Dakika › Güncel › Eskişehirspor'da Olağanüstü Kongre Kararı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.