A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Fatih Terim, Kuzey İrlanda özel maçı için geldiği memleketi Adana'da 2003 yılında yaptırdığı Fatih Terim Anadolu Lisesi'ni ziyaret etti. Okul Müdürü Şadi Kadam tarafından karşılanan Fatih Terim'e öğrenciler sevgi seli oluşturdu.
Öğrenciler tarafından çiçeklerle karşılanan Terim, Müdür Odası'nda bir süre oturduktan sonra Öğretmenler Odası'na giderek, okulda görev yapan öğretmenlerle fotoğraf çektirdi. Terim'e okul bahçesine konuşma yapmak için Atatürk büstü önünde durduğu sırada öğrenciler İmparator Fatih Terim tezahüratlarında bulundu. Öğrencilerin Terim'i cep telefonlarıyla fotoğraflamaya çalıştığı sırada sık sık izdiham oluştu. Çevik kuvvet ekiplerinin geniş güvenlik önlemi aldığı görüldü.
ENGELLİ GENCE HEDİYE
Terim, aracına binmek üzere hareketlenirken kendisine yaklaşan görme engelli bir öğrenciye üzerindeki milli takım eşofmanının üstünü imzalayarak, hediye etti.
Son Dakika › Güncel › Fatih Terim, Okulu'nu Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.