Filipinler'de Binden Fazla Kişi Şekerden Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Filipinler'de Binden Fazla Kişi Şekerden Zehirlendi

10.07.2015 16:01

Filipinler'in güneyinde sokak satıcılarından aldıkları şekerleri yiyen çoğu öğrenci binden fazla kişi zehirlendi.

Filipinler'in güneyinde sokak satıcılarından aldıkları şekerleri yiyen çoğu öğrenci binden fazla kişi zehirlendi.

Yerel yetkili Abel de Guzman, Surigao del Sur bölgesinde ders arasında sokak satıcılarından aldıkları meyveli şekerleri yiyen bin 80 kişinin bulantı, kusma, baş dönmesi, mide ve baş ağrısı şikayetleriyle hastanelerde tedavi altına alındığını söyledi.

Bazı öğrencilerin şekerleri yedikten sadece birkaç dakika sonra fenalaştığı kaydedildi.

Zehirlenenlerin büyük bölümünü Tandag, Cagwait, Tago, Bayabas ve Marihata'da okuyan öğrencilerin oluşturduğu, olayla ilgili yedi kişinin gözaltına alındığı belirtildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Filipinler'de Binden Fazla Kişi Şekerden Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement