Giresun'da bugün öğle saatlerinde FİSKOBİRLİK Genel Müdürlüğü binasında çıkan yangın korkuttu.
Edinilen bilgilere göre, öğle saatlerinde klimadan çıktığı belirlenen yangın çevredeki vatandaşların itfaiye ekiplerine haber verilmesiyle büyümeden kontrol altına alındı. Yangınla ilgili bilgi veren Kooperatif Başkanı Murat Kumaş yaptığı açıklamada, "Öğle saatlerinde çalışan arkadaşların yemekte olduğu sırada çıkan yangın itfaiye ekiplerince kontrol altına alındı. Bize verilen bilgi de yangının klimadan çıktığı yönünde. Büyük maddi hasar yaşanmadan ve yangın arşivimize ulaşmadan söndürüldü" dedi. - GİRESUN
Son Dakika › Güncel › Fiskobirlik Genel Müdürlüğü'nde Yangın Paniği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.