
Atatürk Meydanı'nda düzenlenen etkinlikte konuşan görme engelli Hasan Elmas, her yıl 15-22 Ekim tarihleri arasında kutlanan etkinliği Kurban Bayramı'na denk gelmesi nedeniyle 3 gün öne almak zorunda kaldıklarını belirterek, "Benimle aynı kaderi paylaşan tüm görme engelli kardeşlerimin bu özel haftalarını en içten dileklerimle kutluyorum. Haftanız, haftamız kutlu olsun. Her görme engelliye bir baston, bir konuşan saat projesi kapsamında bizlere destek veren Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu ve ekibine şükranlarımızı sunarım" dedi. Giresun Görme Engelliler Derneği Başkanı Hüseyin Yazar da Belediye Başkanı Kerim Aksu'ya desteklerinden ve Gazi Caddesinde görme engelliler için yaptırılan yürüyüş parkuru için teşekkür etti.
Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu da her zaman engellilerin yanında olduklarını söyledi, "Giresun'da engellilere yönelik bir çok projeye imza attık. Tüm çalışmalarımızı onları düşünerek yapıyoruz. Sizleri mutlu etmenin, yaşamınızı kolaylaştırmanın gururunu taşıyoruz. Sizler bu toplumun bir parçasısınız. Unutmamak gerekir ki, bizler de birer engelli adayıyız" dedi.
Konuşmaların ardından Başkan Aksu görme engelli vatandaşlara beyaz baston ve konuşan saat hediye etti. - Giresun
Son Dakika › Güncel › Başkan Aksu Görme Engellilere Beyaz Baston ve Saat Dağıttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.