Gölköy ilçesinde "Geleneksel 20 Mayıs Şenlikleri" kapsamında güreş müsabakası düzenlendi.
Şenliğin ikinci gününde, ilçenin kapalı spor salonunda, "Karakucak Güreşi" adı altında güreş müsabakaları gerçekleştirildi. Etkinlikte, Ordu'nun yanı sıra Çorum, Samsun, Tokat'tan yaklaşık 200 sporcu mücadele etti.
Müsabakaların ardından Kaymakam Tuncay Kaldırım ile Belediye Başkan Yardımcısı Murat Emre Ömerustaoğlu, dereceye giren sporculara madalyalarını takdim etti.
Şenlikler, Ulugöl'de yarın yapılacak "Sağlıklı yaşam yürüyüşü" etkinliğiyle devam edecek.
Son Dakika › Güncel › Gölköy'de Güreş Müsabakası Düzenlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.