Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın yeni bir düzenlemeyle doğrudan Başbakanlığa bağlanmasıyla ilgili "Düzenleme diyanet camiasında yüksek bir teveccüh olarak kabul gördü. Teveccühten çok bunu sorumluluğumuzu artıran bir düzenleme olarak görüyoruz" dedi.
Son Dakika › Güncel › Görmez'den O Düzenlemeyle İlgili İlk Açıklama! - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.