Güven Göleti'ne Girmeyin" Uyarısı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Güven Göleti'ne Girmeyin" Uyarısı

04.07.2016 13:55

Kavak Belediye Başkanı İbrahim Sarıcaoğlu, Güven Göleti'ne girmenin yasak ve tehlikeli olduğu uyarısında bulundu.

Kavak Belediye Başkanı İbrahim Sarıcaoğlu, Güven Göleti'ne girmenin yasak ve tehlikeli olduğu uyarısında bulundu.

Sarıcaoğlu, yaptığı açıklamada, "Gölete girmek tehlikeli ve yasaktır" yazılı tabela bulunan Güven Göleti'ne uyarıya rağmen özellikle gençlerin girmeye devam ettiğini söyledi.

Havaların ısınmasıyla Güven Göleti piknik sahasına gelenlerin serinlemek amacıyla gölete girdiğini anlatan Sarıcaoğlu, "Her ne vesile ile olursa olsun gölete girmek tehlikeli ve yasaktır. Her gün yurdun çeşitli yerlerinde boğulan gencecik insanları duyuyoruz, üzülüyoruz. Önceki yıllarda da 3 gencimiz Güven Göleti'nde boğulmuştu. Artık böyle acı haber almak istemiyoruz." dedi.

Alana uyarı levhaları konulduğunu bildiren Sarıcaoğlu, bölgeye gelenlerin uyarıyı dikkate alarak, gölete girmemelerini istedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Güven Göleti'ne Girmeyin' Uyarısı - Son Dakika


Advertisement