Kastamonu'nun Hanönü ilçesinde, yeni eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla tören düzenlendi.
Şehit Faruk Karagöz Yatılı Bölge Okulu bahçesinde düzenlenen törende İlçe Milli Eğitim Müdürü Serkan Demirkıran, Atatürk Anıtı'na çelenk sundu.
Okulu Müdürü Ufuk Yaman'ın günün anlam ve önemini anlatan konuşmasının ardından öğrenciler, şiirler okudu, gösteriler sundu.
Törenin devamında Kaymakam Mustafa Hamit Kıyıcı, öğrencilerle sohbet etti.
Son Dakika › Güncel › Hanönü'de Yeni Eğitim Öğretim Yılının Başlaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.