Hasankeyf Kaymakamı DSİ Müdürü ile Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hasankeyf Kaymakamı DSİ Müdürü ile Bir Araya Geldi

26.12.2024 12:17

Kaymakam İmrak, DSİ Müdürü Demir ile çalışmaları görüştü ve başarılar diledi.

Hasankeyf Kaymakamı Mehmet Ali İmrak, Devlet Su İşleri (DSİ) 16. Bölge Müdürü Muharrem Demir ile makamında bir araya geldi.

Kaymakamlıktan yapılan açıklamaya göre, ziyarette Demir, DSİ 16. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmalar hakkında İmrak'a bilgi verdi.

İmrak, Demir'e yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunarak, çalışmalarında başarılar diledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Hasankeyf Kaymakamı DSİ Müdürü ile Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement