Hasankeyf Kaymakamı Mehmet Ali İmrak, Devlet Su İşleri (DSİ) 16. Bölge Müdürü Muharrem Demir ile makamında bir araya geldi.
Kaymakamlıktan yapılan açıklamaya göre, ziyarette Demir, DSİ 16. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmalar hakkında İmrak'a bilgi verdi.
İmrak, Demir'e yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunarak, çalışmalarında başarılar diledi.
Son Dakika › Güncel › Hasankeyf Kaymakamı DSİ Müdürü ile Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.