Lüleburgaz Devlet Hastanesi'nde yangın ve tahliye tatbikatı yapıldı.
Tatbikatta senaryo gereği yangın alarmı verilmesinin ardından sağlık personeli tarafından hastalar tahliye edildi.
Binada mahsur kalan bir hasta ise olay yerine gelen İtfaiye Müdürlüğü ekiplerince kurtarıldı.
Tatbikatta ayrıca kontrollü olarak yakılan ateşle hastane çalışanlarına yangına müdahale eğitimi verildi.
Tatbikat sonrası hastanenin başhekimi Bahadır Alkan, gazetecilere yaptığı açıklamada, hastanelerde tatbikatların önemli olduğunu söyledi.
Tatbikatın gerçeği aratmadığını dile getiren Alkan, acil durumlara hazırlıklı olmak amacıyla tatbikatı yaptıklarını kaydetti.
Son Dakika › Güncel › Hastanede Yangın ve Tahliye Tatbikatı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.