Hatay'da yaralı bulunan ve tedavi edilen leylek, kartal ve şahin doğaya bırakıldı.
Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Hatay Şubesine bağlı Hatay Mustafa Kemal Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezine farklı tarihlerde yaralı olarak getirilen 3 leylek, yılan kartalı, orman kartalı ve 4 şahin tedavi altına alındı.
Tedavileri tamamlanan kuşlar, merkezin Koordinatörü Prof. Dr. Muhammed Enes Altuğ, merkezin yönetim kurulu üyeleri Prof. Dr. Mehmet Yaman ve Doç. Dr. Cafer Tayer İşler, DKMP veterineri İsmail Eminoğlu ile DKMP çalışanları tarafından Belen Geçidi Tabiat Eğitim Parkı'nda doğal yaşam alanlarına bırakıldı.
Son Dakika › Güncel › Tedavileri tamamlanan kuşlar doğaya salındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.