(SNA)
DANİMARKA'da düzenlenen Droninglund Kupası karşılaşmalarına katılan Hintli hendbol takımı oyuncuları, şehir gezisine çıkıyoruz dedikten sora kayıplara karıştı. Cumartesi günü son bulan karşılaşmaların ardından şehir turuna çıkan 14-16 yaşlarındaki 11 oyuncu geri gelmeyince devreye polis girdi. Bölge emniyet müdürlüğü oyuncuların geri gelmediklerini, telefonlarını da açmadıklarını belirterek, iltica etmeyi düşünmüş olabileceklerini bildirdi.
Emniyet Müdürlüğünden Henric Bech, halktan yardım isteyerek "anladığımız kadarı ile gençler bilerek maçların bitimini beklemişler. Şehir turuna çıkmak istediklerinde her kes normal karşıladı ve kimse kaybolacakları şüphesine kapılmadı. Sanıyoruz ki ülkelerine dönmek yerine Avrupa'da kalmak için aralarında anlaştılar. Hiç birisi telefonlara cevap vermiyor. Gören olursa polise bildirsin istiyoruz"dedi. Henrik Bech, grup olarak dikkat çekmemelerinin mümkün olmayacağını ancak bir şebekenin yardımcı olması durumunda gençleri bulmanın zor olabileceğini söyledi. Birkaç gün sonra ortaya çıkarak İltica talebinde bulunmaları beklenen oyuncuların Pazar günü ülkelerine dönmeleri gerekiyordu. Polis İnternet'te ve sosyal medya aracılığı ile kayıp oyuncuları aramaya başladı. Karşılaşmalara 16 ülke katılmıştı.
Son Dakika › Güncel › Hintli Hendbolcüler Kayıplara Karıştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.