İstanbul'da sosyeteye kokain satan 8 kişilik şebekeden uyuşturucu satın alıp kullandığı iddiasıyla aranan işadamı M.D., polise ifade verdi.
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, 4 gün önce düzenlediği operasyonda sosyeteye kokain satan 8 kişiyi gözaltına almıştı. Şebekeden kokain satın alıp kullandığı gerekçesiyle aranan işadamı M.D., bugün sabah saatlerinde Vatan Caddesi'ndeki İstanbul Emniyet Müdürlüğü hizmet binasına geldi. Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü'ne çıkan Ayşe M.D., 3 saat ifade verdi.
M.D., işlemlerinin bitmesinin ardından emniyetten ayrıldı.
BİLGİ İÇİN: M.D: MEHMET DERELİ - İstanbul/ Fatih
Son Dakika › Güncel › İşadamı M,d Kokain Kullanmaktan Polise İfade Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.