3 Aralık Dünya engelliler günü münasebetiyle Mevlüt Hiçyılmaz işitme engelliler ilk ve ortaokul öğrencileri Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Saygılı'yı makamında ziyaret ederek çiçek taktim etti.
Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Saygılı, ziyarete gelen öğrenciler ile yakından ilgilenerek Belediyemiz tarafından çocuklar için düzenlenen temizlik kitabı hediye etti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkanımız, 3 Aralık Dünya Engelliler Gününü kutladı. Engelsiz bir yaşam dileyen Başkanımız öğretmen ve öğrencilere ziyaretleri için teşekkür etti.
Son Dakika › Güncel › İşitme Engelli Öğrenciler Başkanımızı ziyaret etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.