İSLAHİYE'DE, TÜRK POLİS TEŞKİLATI'NIN YIL DÖNÜMÜ KUTLANDI - Son Dakika
Son Dakika Logo

İSLAHİYE'DE, TÜRK POLİS TEŞKİLATI'NIN YIL DÖNÜMÜ KUTLANDI

10.04.2021 14:05  Güncelleme: 14:14

GAZİANTEP'in İslahiye ilçesinde, Türk Polis Teşkilatı'nın 176'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı.

GAZİANTEP'in İslahiye ilçesinde, Türk Polis Teşkilatı'nın 176'ıncı yıl dönümü törenle kutlandı.

Türk Polis Teşkilatı'nın 176'ıncı yıl dönümü nedeniyle Demokrasi Meydanı'nda düzenlenen törene, İlçe Emniyet Müdürü Bedrettin Sarıtaş, İslahiye Belediye Başkanı Kemal Vural, ve polisler katıldı. İlçe Emniyet Müdürü Bedrettin Sarıtaş, Atatürk Anıtına Çelenk bırakmasının ardından Saygı duruşu ve İstiklal Marşı okundu. İnşaatta çalışan işçilerinin de saygı duruşunda bulunduğu törende, polislere gül verilerek günleri kutlandı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel İSLAHİYE'DE, TÜRK POLİS TEŞKİLATI'NIN YIL DÖNÜMÜ KUTLANDI - Son Dakika


Advertisement