Meclis Genel Kurulu'nda konuşan BDP Grup Başkanvekili Hasip Kaplan, "Başbakan son dönemlerde ne yapmış hangi ülkelere gitmiş, hangi liderleri öpmüş ise sonu akıbeti iyi olmamış. Bakın Kaddafi'yi öptü gitti. Mübareği öpmüştü gitti, Berlusconi'yi öpmüştü gitti, Beşar Esad'ı öptü sallanıyor, Obama'yı Seul'de öptü, bakın seçim var bu sene göreceksiniz Obama'nın durumu da parlak değil. Onun için dikkat edin öpülenler" dedi.
ANKARA
(MG/ÖZK) - Ankara
Son Dakika › Güncel › Kaplan: 'Başbakan Hangi Lideri Öpmüşse Akıbeti İyi Olmamış' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.