Kaplan: "Başbakan Hangi Lideri Öpmüşse Akıbeti İyi Olmamış" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kaplan: "Başbakan Hangi Lideri Öpmüşse Akıbeti İyi Olmamış"

Kaplan: "Başbakan Hangi Lideri Öpmüşse Akıbeti İyi Olmamış"
31.03.2012 21:52

Meclis Genel Kurulu'nda konuşan BDP Grup Başkanvekili Hasip Kaplan, "Başbakan son dönemlerde ne yapmış hangi ülkelere gitmiş, hangi liderleri öpmüş ise sonu akıbeti iyi olmamış."

Meclis Genel Kurulu'nda konuşan BDP Grup Başkanvekili Hasip Kaplan, "Başbakan son dönemlerde ne yapmış hangi ülkelere gitmiş, hangi liderleri öpmüş ise sonu akıbeti iyi olmamış. Bakın Kaddafi'yi öptü gitti. Mübareği öpmüştü gitti, Berlusconi'yi öpmüştü gitti, Beşar Esad'ı öptü sallanıyor, Obama'yı Seul'de öptü, bakın seçim var bu sene göreceksiniz Obama'nın durumu da parlak değil. Onun için dikkat edin öpülenler" dedi.

ANKARA

(MG/ÖZK) - Ankara

Kaynak: ANKA

Son Dakika Güncel Kaplan: 'Başbakan Hangi Lideri Öpmüşse Akıbeti İyi Olmamış' - Son Dakika


Advertisement