Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili, başkanlık ofisi uygulaması kapsamında Kılavuzlar Mahallesinde vatandaşlarla toplantı yaptı.
Vergili, toplantıda yaptığı konuşmada, hizmeti vatandaşın ayağına götürdüklerini söyledi.
Başkanlık ofisi uygulamasıyla vatandaşın kendilerine değil, kendilerinin vatandaşa gittiğini ifade eden Vergili, Mahallelerdeki eksiklikleri yerinde inceleme ve Mahalle sakinlerinin taleplerini bizzat kendilerinden dinleme fırsatı bulduklarını belirtti.
Mahalle Muhtarı Mithat Gümüş de Vergili'ye teşekkür etti.
Mahalle sakinlerinin kent merkezine gitmek istediğinde sıkıntı yaşadığını belirten Gümüş, trafik komisyonuna dilekçe yazıp güzergahın değiştirilmesini istediklerini kaydetti.
Son Dakika › Güncel › Karabük'te Başkanlık Ofisi Uygulaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.