Karakeçili ilçesinde öğrencilere ağız ve diş sağlığı taraması yapıldı.
ilk ve ortaokul öğrencilerinin ağız ve diş muayenesi, Karakeçili İlçe Hastanesi Diş Hekimi Ayşe Temiz Erdönmez tarafından yapıldı.
Erdönmez, yaptığı açıklamada, sağlıklı ve kaliteli bir yaşam için ağız ve diş sağlığının önemli olduğunu belirtti.
Erdönmez, "Ağız temizliği ve diş fırçalama konusunda öğrenciler bilgilendirildi. Muayeneleri yapıldı. Hastanemizde tedavi imkanı olanlar tedavi edilecek. İleri derecede sorunu olanları ilgili hastanelere gitmeleri konusunda yönlendirdik. Belirli aralıklarla bu konudaki bilgilendirmeleri ve muayeneleri yapacağız." diye konuştu.
Ağız ve diş muayenesi olan öğrencilere, ağız ve diş sağlığı konusunda bilgi verildi.
Son Dakika › Güncel › Karakeçili'de Öğrencilere Ağız ve Diş Sağlığı Taraması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.