Manisa Büyükşehir Belediyesi Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, sondaj çalışmalarıyla mahalleleri yeterli suya kavuşturmaya devam ediyor. Bu kapsamda MASKİ, Gördes ilçesine bağlı Kaşıkçı Mahallesi'nde yaşanan su sıkıntısını da çözüme kavuşturmak amacıyla başlattığı sondaj çalışmalarını tamamladı. İçme Suyu Dairesi Başkanlığı bünyesinde yürütülen çalışmalar sonucunda yeni kuyudan elde edilen suyun verimi saniyede 3 litre olarak ölçüldü. Dairede görevli mühendislerce alınan su numuneleri İzmir Halk Sağlığı Laboratuvarı'nda analiz edilmek üzere gönderildi. Analiz sonuçlarına göre suyun mahallenin içme suyu deposuna bağlantısı yapılacak.
MUHTARDAN TEŞEKKÜR
Kaşıkçı Mahalle Muhtarı Şuayip Kösem, "Mahallemizdeki sondajımız artık yetersiz gelmeye başlamıştı. Bu yüzden MASKİ'den sondaj talebinde bulunduk. 3 litrelik güzel bir suyumuz çıktı. Çalışmadan dolayı çok memnun olduk. Cengiz Ergün Bey başta olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Kaşıkçı'nın Sondaj Çalışması Tamamlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.