Kazada Yaralanan Kadın Tedavi Olurken Bilezikleri Çalındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kazada Yaralanan Kadın Tedavi Olurken Bilezikleri Çalındı

Kazada Yaralanan Kadın Tedavi Olurken Bilezikleri Çalındı
14.03.2017 14:07

EDİRNE'nin Keşan İlçesi'nde kullandığı otomobilin bariyere çarpması sonucu yaralanan ve özel bir hastaneye kaldırılan 37 yaşındaki Dilek Yenigün'ün tedavi olduğu sırada çantasında 3 bileziği, kolye ve cep telefonu çalındı.

EDİRNE'nin Keşan İlçesi'nde kullandığı otomobilin bariyere çarpması sonucu yaralanan ve özel bir hastaneye kaldırılan 37 yaşındaki Dilek Yenigün'ün tedavi olduğu sırada çantasında 3 bileziği, kolye ve cep telefonu çalındı.

Olay, geçen Perşembe günü meydana geldi. Tekirdağ'ın Malkara İlçesi'nden Keşan yönüne giden Dilek Yenigün yönetimindeki 22 FJ 048 plakalı otomobil, Dörtyol Kavşağı yakınlarındaki yol ayrımında yağış nedeniyle kayganlaşan yolda sürücüsünün direksiyon kontrolünü yitirmesi sonucu bariyere çarptı. Kazada yaralanan sürücü Yenigün, ihbar üzerine gelen ambulansla özel bir hastaneye kaldırıldı.

Dilek Yenigün, tedavi altına alınırken, çantasını acil serviste bıraktı. Yenigün, daha sonra çantasını alarak kontrol ettiğinde 3 bilezik, kolye ve cep telefonunun çalındığını fark ederek, polise şikayetçi oldu. Polis, hırsızlık şüphelisinin kimliğinin tespit edilmesi için hastanenin güvenlik kamerası kayıtlarını incelemeye aldı. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

- Keşanedirne

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kazada Yaralanan Kadın Tedavi Olurken Bilezikleri Çalındı - Son Dakika


Advertisement